Digi-Key, dystrybutor komponentów elektronicznych wstrzymał wydawanie drukowanej wersji katalogu produktów. Teraz jedynym źródłem informacji o ofercie tej firmy będzie witryna internetowa wspomagana infolinią. Katalog dostępny jest zarówno w pliku PDF, jak i w wersji interaktywnej.
- Dzięki katalogom online Digi-Key znacznie ograniczy jego wpływ na środowisko, zapewniając klientom efektywny wirtualny dostęp do rozległego portfolio produktów oferowanych przez naszą firmę - powiedział Mark Larson, wiceprezes i dyrektor ds. operacyjnyc w Digi-Key Corporation. Nasze strony i zasoby internetowe dają klientom lepszy dostęp do magazynu, informując w czasie rzeczywistym o cenach, czasie realizacji i specyfikacjach produktów - dodał.
- Taka decyzja była przez dystrybutorów katalogowych oczekiwana od dawna, brakowało tylko pierwszej odważnej firmy, która zdecyduje się na ten krok. Niemniej wydaje się, że likwidacja papierowego tomu to nie tylko troska o ekologię, elastyczność prezentacji informacji i możliwość dowolnego modyfikowana jej przez cały rok, ale być może nawet zmierzch modelu biznesowego dystrybucji, określanego nazwą „katalogowy” - pisze na swoim blogu elektronik Robert Magdziak.
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |