RS Components, wiodący dystrybutor komponentów elektronicznych, elektrycznych i przemysłowych oraz marka handlowa Electrocomponents plc (LSE:ECM) świętują pierwszą rocznicę centrum społeczności i zasobów w zakresie projektowania elektronicznego oraz bezpłatnego narzędzia projektowego DesignSpark PCB.
Od czasu uruchomienia w lipcu 2010 roku, DesignSpark stał się najszybciej rosnącą społecznością internetową dla projektantów elektronicznych - obecnie zarejestrowanych jest ponad 50 000 użytkowników. Przeprowadzone ostatnio wśród projektantów elektroniki badania potwierdziły wciąż rosnące zapotrzebowanie na zaufane i niezawodne zasoby internetowe, w których nie tylko gromadzi są informacje na temat projektowania, ale także opinie użytkowników oraz bezpłatne narzędzia przyspieszające proces projektowania.
Bezpłatne, w pełni funkcjonalne narzędzie DesignSpark PCB, które tak efektywnie przyciąga odwiedzającą portal społeczność internetową, odnotowało od momentu jego powstania ponad 100 000 pobrań. Dzięki udostępnieniu pełnego zestawu samouczków video, przykładów oraz biblioteki części, to profesjonalne narzędzie jest wysoko oceniane przez projektantów, którzy wymieniają inne produkty z branży na DesignSpark PCB.
Pierwsza wersja DesignSpark PCB została wyróżniona nagrodą New Product Introduction of the Year przez magazyn Printed Circuit Design & Fab (PCD&F), a w marcu 2011 roku firma RS wprowadziła wersję 2 narzędzia PCB z dodatkową funkcją widoku 3D (trójwymiarowego). Funkcje te, wraz z innymi aktualizacjami, zostały wdrożone jako bezpośredni rezultat opinii użytkowników tego narzędzia w społeczności DesignSpark.
Glenn Jarrett, szef Electronics Marketing w RS Components skomentował: “Rok później bezprecedensowy wzrost w wyniku wprowadzenia DesignSpark i DesignSpark PCB stanowi bezdyskusyjny dowód na to, że projektanci oczekują dostępu do bezpłatnych narzędzi, możliwości czytania opinii i blogów oraz komunikacji z innymi projektantami, producentami i ekspertami z branży. Ankieta przeprowadzona wśród 1000 członków DesignSpark na całym świecie ujawniła, że projektanci nie tylko korzystają ze społeczności w celu pobierania informacji, ale również aktywnie angażują się w dzielenie się wiedzą oraz tworzenie nowych treści."
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |