Puma, jeden z liderów wśród producentów obuwia i odzieży sportowej, wkracza na rynek smartphone'ów ze swoim ekologicznym modelem, zasilanym energią słoneczną.
Telefon powstał przy współpracy z firmą Sagem Wireless of France. Model posiada również własną stronę internetową. Kluczem do sukcesu urządzenia ma być zainstalowany w tylnej obudowie panel fotowoltaiczny oraz funkcja eco-metering (miernik ekologiczności) wyświetlająca jak dużo energii jest oszczędzanej.
Telefon wyposażono w ekran o przekątnej 2,8", kamerę o rozdzielczości 3,2 Mpx oraz kamerę do rozmów o rozdzielczości VGA (640x480px). Początkowo cena telefonu ma wynosić 399€. Pomimo wysokiej ceny telefon z pewnością bedzie cieszył się dużym zainteresowaniem wśród fanatyków sportu.
Pozytywny jest fakt, że telefon nie jest reklamowany jako typowy telefon "ekologoczny". Prezentowany w kampanii produkt to typowy smartphone o szerokiej gamie funkcjonalności wzbogacony o przyjazną środowisku technologię, dzięki której ma się wydłużyć jego czas pracy na baterii.
Eko-właściwości:
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |