Telewizja Polska chce stworzyć cyfrową platformę TVP
Telewizja Polska nie chce pozostawać w tyle za swoimi konkurentami i pragnie stworzyć cyfrową platformę TVP. Ile będzie to kosztowało? Na razie nie wiadomo, jednak analitycy szacują koszt inwestycji na 130 - 145 milinów zł rocznie. Sam cyfrowy biznes nie jest tak intratny jak się wydaje: najmłodsza polska platforma cyfrowa - Telewizja N pomimo przychodów na poziomie 260 mln zł poniosła stratę netto w wysokości 441 mln zł.
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.