

PowerSaver - uczył oszczędzać
Konkurs PowerSaver zakończony. Do akcji przyłączyło się ponad 8500 internautów, którzy wspólnie zaoszczędzili aż 111 700 kg CO2.
To imponujący wynik i wszystkim należą się ogromne gratulacje i podziękowania.
Nagrody
Aby zachęcić internautów do aktywnego uczestnictwa, Vattenfall ufundował nagrody - wyposażenie pracowni komputerowej o wartości 20 000zł netto każda - dla trzech szkół z województw, w których zaoszczędzono najwięcej kg CO2.
Zwycięzcami konkursu zostały następujące szkoły:
1. woj. śląskie – Zespół Szkół w Czerwionce-Leszczyny
2. woj. kujawsko-pomorskie – Publiczne Gimnazjum w Aleksandrowie Kujawskim
3. woj. warmińsko-mazurskie – Gimnazjum nr 9 w Elblągu
Pełny ranking szkół i województw jest dostępny na stronie powersaver.vattenfall.pl
Nagrody otrzymają również najbardziej zaangażowani PowerSaverzy.
Trzy osoby, które w dniach od 28 maja do 13 czerwca zaprosiły do akcji najwięcej znajomych, nagrodzone zostaną ekologicznymi telefonami Samsung E1107 na baterie słoneczne.
O akcji
Inicjatywa, trwająca od 1 marca do 15 czerwca 2010 miała na celu:
- uświadomienie internautom, w jaki sposób mogą oszczędzać energię i jednocześnie pomóc chronić środowisko
- zachęcenie internautów z całej Polski do oszczędzania energii elektrycznej poprzez korzystanie z trybu usypiania komputera
Aby dołączyć do grona PowerSaverów, należało zarejestrować się na stronie http://powersaver.vattenfall.pl i pobrać stworzony na potrzeby akcji widget, umożliwiający zliczanie czasu usypiania (hibernacji) komputera.
W ramach projektu utworzono również profile PowerSavera na Naszej-Klasie, Facebooku i Goldenline.
Vattenfall wspierała agencja interaktywna Hypermedia (Isobar Polska).
Co dalej z widgetem?
Internauci, którzy pobrali wigeta PowerSaver będą mogli nadal z niego korzystać i śledzić indywidualne wyniki oszczędzania.
Dostępna będzie także strona http://powersaver.vattenfall.pl, na której można korzystać z licznika komputerowego oraz zobaczyć informacje na temat zwycięzców.
REKLAMA |


REKLAMA |
REKLAMA |