Philips Hue wprowadza opakowania produktów bez plastiku - RECYKLING - EKOLOGICZNY PLASTIK - PLASTIK - BIODEGRADACJA - ELEKTRORECYKLING - SIGNIFY - PHILIPS HUE
Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Mouser Electronics Poland   PCBWay  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna Aktualności Philips Hue wprowadza opakowania produktów bez plastiku
drukuj stronę
poleć znajomemu

Philips Hue wprowadza opakowania produktów bez plastiku

Philips Hue wprowadza opakowania produktów bez plastiku
fot. Signify

Signify usuwa 99,9% plastiku z opakowań produktów Philips Hue. Przeprojektowane opakowania wykorzystują materiały pochodzenia biologicznego, usprawniając recykling i minimalizując negatywny wpływ na środowisko. 

Signify (Euronext: LIGHT), Firma, światowy lider w branży oświetlenia, ogłosiła, że udało jej się zredukować zawartość plastiku w opakowaniach produktów Philips Hue do zaledwie 0,1%. Dodatkowo, zmniejszone rozmiary opakowań umożliwiają ograniczenie emisji CO₂ o 6000 ton rocznie w całej gamie produktów konsumenckich.

To osiągnięcie stanowi kluczowy element szerszej strategii Signify, która dąży do maksymalizacji recyklingu przy jednoczesnym minimalizowaniu wpływu opakowań na środowisko, realizując cele programu zrównoważonego rozwoju „Brighter Lives, Better World 2025”.

W ramach przedsięwzięcia firma wdrożyła nowatorskie rozwiązania eliminujące plastik, zastępując setki elementów opakowań materiałami pochodzenia recyklingowanego, głównie na bazie papieru, oraz biodegradowalnymi surowcami, jak bambus. Takie podejście nie tylko podnosi walory estetyczne przy otwieraniu produktu, ale również gwarantuje jego odpowiednią ochronę.

Zespół projektowy skoncentrował się na redukcji wagi i wymiarów opakowań, co przyczyniło się do zwiększenia efektywności transportu. Równocześnie, ścisła współpraca z dostawcami umożliwiła wdrożenie rozwiązań zgodnych z wytycznymi i zobowiązaniami Signify dotyczącymi zrównoważonych opakowań.

„Innowacja jest podstawą tego, co robimy i wykracza poza sam produkt, obejmując również sposób, w jaki dostarczamy go naszym klientom. Usunięcie plastiku z opakowań produktów Philips Hue to ważny krok naprzód w naszej podróży ku zmniejszaniu wpływu naszych produktów na środowisko. Nasz postęp jest możliwy dzięki współpracy w całej firmie i jest wyraźnym przykładem tego, jak zrównoważony rozwój i innowacja idą w parze”. – powiedział Michael Kuhne, CEO Consumer Business w Signify.

„Jestem dumny z postępów, jakie osiągnęliśmy. Odzwierciedlają one lata zaangażowania naszych zespołów. Choć przed nami i całą branżą wciąż jest praca nad wyeliminowaniem śladowych ilości plastiku z opakowań, jesteśmy zaangażowani w kontynuowanie tych wysiłków w ramach naszych działań
i z partnerami branżowymi”. – powiedział Turay Kurgan, Global Head of Packaging w Signify.

Źródło: Signify

follow us in feedly
REKLAMA

Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

Zapisz się
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz:  
Twój pseudonim: Zaloguj
Twój komentarz:
dodaj komentarz
REKLAMA
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl