element14, społeczność Avnet, ogłosiła niedawno zwycięzców konkursu Ocal pszczoły – wyzwanie projektowe, którego celem było wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań do walki z alarmującym spadkiem populacji pszczół. Wyzwanie, które trwało od listopada do kwietnia, spotkało się z imponującym odzewem osób pasjonujących się ochroną globalnej populacji pszczół.
Ponieważ 1 na 4 gatunki pszczół jest zagrożony wyginięciem, konkurs Ocal pszczoły – wyzwanie projektowe zachęcił uczestników do wykorzystania mocy płytek Arduino MKR1310 i Arduino Pro Nicla Vision. Te najnowocześniejsze narzędzia umożliwiły uczestnikom zajęcie się krytycznymi kwestiami nękającymi pszczoły na całym świecie.
„Jesteśmy niezmiernie dumni z kreatywności i pomysłowości, jaką wykazali się zwycięzcy konkursu "Ocal pszczoły – wyzwanie projektowe". Ich niezwykłe projekty nie tylko podkreślają moc technologii, ale także uwydatniają pilną potrzebę ochrony populacji pszczół” — powiedziała Dianne Kibbey, Global Head of Community and Social Media dla element14. „Dzięki swoim innowacyjnym rozwiązaniom osoby te pokazały, że wspólny wysiłek może mieć wymierny wpływ na ochronę środowiska. Gratulacje dla wszystkich zwycięzców za ich wyjątkowy wkład”.
Spośród 25 projektów uczestników zespół sędziów społeczności element14 uznał za zwycięzców dwa wyjątkowe projekty:
W uznaniu wyjątkowej jakości zgłoszeń do konkursu, społeczność element14 wyśle również nagrody do dwóch zwycięzców z wyróżnieniem:
Zwycięzcy zostali wybrani na podstawie różnych kryteriów, w tym kreatywnego wykorzystania ich zestawów do opracowania skutecznych rozwiązań dla populacji pszczół oraz rywalizacji co najmniej pięciu postów na blogu w ramach konkursu.
W ramach zasłużonych nagród, zdobywca głównej nagrody otrzymał rower elektryczny VIVI dla dorosłych o wartości około 1399 USD, wraz z darowizną w wysokości 500 USD na rzecz organizacji charytatywnej zajmującej się pszczołami. Zdobywca drugiego miejsca otrzymał elektryczną hulajnogę Segway Ninebot ES1L o wartości około 800 USD, wraz z darowizną w wysokości 500 USD na rzecz organizacji charytatywnej zajmującej się pszczołami. Ponadto wszyscy uczestnicy konkursu otrzymali nagrodę w postaci hotelu dla pszczół.
Aby zapoznać się ze zwycięskimi projektami i dowiedzieć się więcej o niezwykłej pracy społeczności element14 i jej członków, odwiedź stronę https://community.element14.com/challenges-projects/design-challenges/save-the-bees-design-challenge/b/blog/posts/winners---save-the-bees-design-challenge.
Ponadto Farnell rozpoczął nową globalną kampanię mającą na celu ratowanie pszczół. Za każde zamówienie Farnell złożone na całym świecie, jedna pszczoła zostanie uratowana dzięki darowiźnie wspierającej misję firmy, polegającą na adopcji trzech milionów pszczół na całym świecie w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę: https://pl.farnell.com/save-the-bees.
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |