Mouser Electronics, Inc., wiodący w branży dystrybutor wprowadzający nowe produkty do obrotu (NPI) i oferujący najszerszy wybór półprzewodników oraz podzespołów elektronicznych, oferuje klientom bogactwo narzędzi online, które upraszczają i optymalizują proces wyboru i zakupu produktów. Strony internetowe Usługi i narzędzia oraz Centrum pomocy firmy Mouser pomagają klientom łatwo przeglądać, wybierać i kupować produkty poprzez wyświetlanie i śledzenie zamówień oraz ich składanie poprzez API lub EDI, przesyłanie zgłoszeń do pomocy technicznej, zamawianie arkuszy danych oraz wiele innych funkcji.
„Mouser dba o jak najlepsze doświadczenie klienta, nie tylko poprzez szeroki wybór produktów, lecz również przez bogate zasoby online do obsługi klientów” – powiedział Mark Burr-Lonnon, starszy wiceprezes ds. obsługi globalnej oraz regionów EMEA i APAC. „Nasze Centrum pomocy oraz strona Usługi i narzędzia jeszcze bardziej ułatwiają klientom znajdowanie i zamawianie części potrzebnych do nowych projektów”.
Wybór odpowiednich komponentów do projektów może być skomplikowany i czasochłonny, często wymagając wielokrotnych zakupów i szczegółowych list części. Strona Usługi i narzędzia Mouser zawiera cenne zasoby dla projektantów i inżynierów, a także funkcje składania zapytań cenowych oraz zakupu. Efektywne i oszczędzające czas rozwiązania na stronie Narzędzia i usługi to między innymi FORTE – inteligentne narzędzie do obsługi zestawień materiałowych, zasoby do automatyzacji zamówień, a także obszerna biblioteka projektów ECAD. Klienci firmy Mouser mogą przejść do strony Usługi i narzędzia pod adresem https://eu.mouser.com/servicesandtools/ lub klikając Usługi i narzędzia na górnym pasku nawigacyjnym dowolnej strony w serwisie mouser.com.
Przeprojektowane Centrum pomocy firmy Mouser to wygodne źródło wszystkich zasobów dla klientów oraz odpowiedzi na często zadawane pytania. Centrum pomocy można przeszukiwać, a klienci znajdą tu informacje potrzebne do utworzenia konta My Mouser w celu prostszego zamawiania, a także szybkie linki do wyszukiwania określonych części i zamawiania wyceny. Centrum pomocy można odwiedzić pod adresem https://eu.mouser.com/help/tools/how-to-request-a-quote/ lub klikając Pomocna górnym pasku nawigacyjnym dowolnej strony w witrynie mouser.com.
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |