Farnell ustanawia strategiczne priorytety na 2022 rok - TRANSFORMACJA - DYSTRYBUCJA - FARNELL - AVNET - COVID-19
Mouser Electronics Poland   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   PCBWay  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna Aktualności Farnell ustanawia strategiczne priorytety na 2022 rok
drukuj stronę
poleć znajomemu

Farnell ustanawia strategiczne priorytety na 2022 rok

Farnell ustanawia strategiczne priorytety na 2022 rok
fot. Chris Breslin - prezes Farnell

Mając na uwadze wyzwania z ostatnich dwóch lat, Farnell rozpoczyna 2022 rok koncentrując się na wciąż ewoluujących potrzebach klientów.

Farnell, należący do koncernu Avnet, globalny dystrybutor komponentów, produktów i rozwiązań elektronicznych, rozpoczął właśnie nową kampanię w zakresie obsługi klienta by promować swoje strategiczne priorytety na 2022 rok.

Wpływ pandemii COVID-19, tak jak i inne zewnętrzne czynniki, szybko zmieniły świat elektroniki, co widać także teraz, w momencie gdy rozpoczyna się nowy rok. Prezes firmy Farnell, Chris Breslin, odnosi się do zobowiązania firmy, polegającego na spełnianiu potrzeb klienta i świadczeniu najlepszych usług dystrybucji elektroniki.

„Branża elektroniczna i sektor, w którym działa Farnell nie były odporne na globalne zmiany minionych 24 miesięcy. Pandemia COVID-19 znacząco wpłynęła na naszych klientów, dostawców i pracowników” – powiedział Chris Breslin, prezes firmy Farnell.

„Jest kilka rzeczy, z których możemy być dumni, a które miały miejsce w tych trudnych czasach – takie jak choćby szybkie realizowanie zamówień medycznych, wspierających osoby pracujące na froncie pandemii, czy też np. pomoc w bezproblemowym przeniesieniu pracy naszych pracowników z biur do domów. Jednakże, zdajemy sobie sprawę z tego, że musimy wciąż stale działać na rzecz poprawiania naszych usług.” – kontynuuje Breslin.

„W czasie, gdy nasze środowisko biznesowe podlegało nagłym zmianom, ponownie przeanalizowaliśmy każdy z etapów naszego procesu wsparcia klienta, by mieć pewność, że doświadczenia klientów będą jak najlepsze. Farnell od 83 lat dostarcza więcej usług niż przeciętny dystrybutor i funkcjonuje jako partner swoich klientów, nieustannie pracując by wspierać klientów w pokonywaniu ich własnych wyzwań.” – podkreśla Chris Breslin. „To silne partnerstwo zawodowe pozostaje naszym celem także w nowym roku, w którym będziemy mierzyć się z nowymi wyzwaniami i z nowymi szansami.”

Klienci nie poszukują jedynie dystrybutora, który spełni ich potrzeby. Taki dystrybutor musi oferować stabilne, ale dynamiczne usługi wsparcia, które odpowiadają realiom trudnych i ewoluujących rynków. Chris Breslin tłumaczy, że Farnell koncentruje się w 2022 roku na trzech priorytetach strategicznych, które pozwolą na poprawienie wsparcia klienta, zgodnie z jego obecnymi i przyszłymi potrzebami. Te trzy kluczowe elementy to transformacja cyfrowa, adaptowalność i poprawione wsparcie klienta.

Transformacja cyfrowa

„Wpływ pandemii COVID-19 przyspieszył trendy związane z cyfryzacją ekonomii. Zdecydowana większość klientów firmy Farnell rozpoczyna swoje procesy zakupowe online i ponad 70% kończy transakcje na platformie cyfrowej. W ciągu minionego roku, Farnell zaimplementował setki poprawek, a wśród nich przyspieszył działanie swoich globalnych stron internetowych. Farnell jest obecnie na bardzo dobrej pozycji jako firma koncentrująca się na cyfrowych kanałach sprzedaży i kontynuuje realizowanie niezbędnych inwestycji by zapewnić klientom jedne z najlepszych w branży doświadczeń cyfrowych.”

Dostosowalność

„Farnell staje się coraz bardziej zwinną firmą, a jej globalne zespoły zajmują się różnorodnymi zadaniami, dzięki czemu są w stanie szybko reagować i odpowiadać na zmieniające się otoczenie i wynikające z tego zmiany w potrzebach klientów. W 2022 roku klienci firmy Farnell będą mogli w końcu w pełni skorzystać z pozytywnych aspektów niektórych strategicznych decyzji inwestycyjnych, jakie podjęliśmy w okresie od 2019 roku. Za przykład można podać działające w pełnym wymiarze, najnowocześniejsze centrum dystrybucyjne i poszerzenie wyboru produktów do ponad 1 miliona pozycji, a w tym 250 tysięcy nowych podzespołów, jakie będą dostępne do lata 2022 roku.”

Usprawnione wsparcie klienta

„Celem firmy Farnell zawsze było pomaganie klientom w rozwiązywaniu problemów, a nie tylko sama sprzedaż podzespołów. Obserwujemy, w jaki sposób nasi klienci zmieniają swoje metody pracy. Adekwatnie zmieniają się oczekiwania względem Farnella jako partnera dystrybucyjnego. Nasze procesy wielokanałowego wsparcia klienta są stale monitorowane i poddawane ocenie, a następnie ulepszane, byśmy mieli pewność, że spełniają one oczekiwania klientaw roku 2022 i w kolejnych latach” – podsumował Breslin.

Dowiedz się tutaj, w jaki sposób Farnell może wspierać i Ciebie.

follow us in feedly
REKLAMA

Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

Zapisz się
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz:  
Twój pseudonim: Zaloguj
Twój komentarz:
dodaj komentarz
Farnell, An Avnet Company
ul. Canal Road , Leeds
tel.  00 800 121 29 67
pl.farnell.com
$nbsp;
REKLAMA
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl