Voicebot to najnowsza technologia, która umożliwia kontakt z ogromną bazą klientów w sposób nieprzerwany przez 10 godzin na dobę. Czym różni się voicebot od tradycyjnego sposobu kontaktu z klientem? Voicebot nigdy nie jest zmęczony, nie traci motywacji, nie choruje i nie potrzebuje urlopu. Wprowadzenie tej technologii podczas pierwszego kontaktu z klientem pozwoliło Solenerdze zaoszczędzić czas, przy jednoczesnej poprawie skuteczności call center. Voicebot pozwala już podczas pierwszej rozmowy zebrać potrzeby i oczekiwania, a następnie przekazać wstępnie zainteresowanego klienta konsultantom. To co najważniejsze: technologia voicebot oparta jest na sztucznej inteligencji i pozwala algorytmom uczyć się odpowiednich reakcji. Klienci rzadko orientują się, że nie rozmawiają z żywym człowiekiem.
– Na podstawie naszych doświadczeń możemy stwierdzić, że technologia Voicebot (którą realizujemy przy współpracy z Contact Center) niesie ze sobą ogromny potencjał i umożliwia wykorzystanie jej na bardzo szeroką skalę. Widzimy możliwość stosowania jej w wewnętrznej infolinii dla naszych współpracowników, podczas badania NPS dla naszych klientów, a nawet w czasie podstawowej obsługi serwisowej. Chcemy, aby Solenerga była rozpoznawalna na rynku przede wszystkim za wysoką jakość oferowanych produktów i usług. Jednocześnie wiemy, że wysoka jakość łączy się z korzystaniem z najnowszych możliwości technologicznych. Dzięki temu jesteśmy i będziemy atrakcyjnym i wiarygodnym partnerem dla naszych klientów, ale także współpracowników – mówi Andrzej Zazdrosiński, dyrektor ds. inwestycji
– Voiceboty nie obsługują naszych klientów, ale służą do wykonania pierwszego kontaktu w procesie lejka sprzedażowego. Procent klientów obsługiwanych w taki sposób wynosi około 25% wszystkich umówionych spotkań. Na obecną chwilę voiceboty służą tylko do pierwszego kontaktu z klientem. Plany na przyszłość to wykorzystanie tej technologii między innymi do badania satysfakcji z obsługi naszych klientów, infolinia serwisowa dla klientów oraz helpdesk do obsługi pracowników. To tylko niektóre pomysły. Technologia daje nieograniczone możliwości wsparcia organizacji takich jak nasza – dodaje prezes Łukasz Ciołkowski.
Źródło: Solenerga
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |