Interaktywne oświetlenie w przymierzalniach zwiększa sprzedaż w sklepie - SPRZEDAŻ - PROJEKTOWANIE OŚWIETLENIA - POZNAŃ - PHILIPS LIGHTING - OŚWIETLENIE SKLEPÓW - CENTRUM HANDLOWE - SIGNIFY - PRZYMIERZALNIA
Mouser Electronics Poland   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   PCBWay  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna Aktualności Interaktywne oświetlenie w przymierzalniach zwiększa sprzedaż w sklepie
drukuj stronę
poleć znajomemu

Interaktywne oświetlenie w przymierzalniach zwiększa sprzedaż w sklepie

Interaktywne oświetlenie w przymierzalniach zwiększa sprzedaż w sklepie
fot. Polki widzą siebie w lepszym świetle! Badania Signify potwierdzają, że interaktywne oświetlenie w przymierzalniach zwiększa sprzedaż w sklepie.

Signify przeprowadziła badanie pozwalające określić wpływ interaktywnego oświetlenia Perfect Scene Fitting Room marki Philips na opinie klientów i sprzedaż asortymentu w sklepie Top Secret w galerii Posnania. Odnotowano 15% wzrost średniej wartości paragonu w okresie instalacji pilotażowej.

Signify, światowy lider branży oświetleniowej, prezentuje wyniki badania* pokazującego wpływ interaktywnego oświetlenia w przymierzalniach sklepowych na sprzedaż oraz ogólną satysfakcję klientów z zakupów. Aż o 15% wzrosła średnia wartość paragonu po zmianie oświetlenia na interaktywne, a o 16% wzrosła liczba rzeczy kupowanych w ramach jednej transakcji.

Na początku tego roku, we współpracy z marką TopSecret, Signify przeprowadziło projekt pilotażowy, polegający na wymianie oświetlenia w przymierzalniach w sklepie Top Secret w centrum handlowym Posnania. Interaktywne oświetlenie Philips Perfect Scene Fitting Room oferuje klientom możliwość zobaczenia się w kilku trybach światła, których zadaniem jest oddanie jak najbardziej realnych warunków, w jakich będą noszone przez nich ubrania. Klienci mają do wyboru trzy opcje światła: dzienne, domowe i wieczorowe.

- Dla klientek Top Secret od dawna istotną kwestią jest wpływ oświetlenia w życiu codziennym na ubrania, które kupują. Obsługa naszych sklepów niejednokrotnie spotyka się z pytaniami typu: „A jak ta sukienka będzie wyglądała w świetle dziennym?” Firma Signify oferując produkt Philips Perfect Scene Fitting Room zdecydowanie odpowiada na potrzeby naszych konsumentów – mówi Monika Augustyniak – Manager Koncepcji Sklepu TOP SECRET.

- Widzimy potencjał w zaproponowanym rozwiązaniu i obecnie pracujemy nad wdrożeniem go w sieci sklepów Top Secret – dodaje Jacek Kopij Dyrektor Rozwoju Sieci Top Secret.

Aż 94% kupujących uznało nowe oświetlenie za atrakcyjne, a dla 72% było ono bardzo atrakcyjne. Klientom najbardziej podobał się tryb wieczorowy, który pozytywnie oceniło 96% pytanych.

- Badanie, które zrealizowaliśmy wspólnie z marką Top Secret udowodniło, jak duże znaczenie w procesie zakupowym mają warunki, w jakich klienci oglądają i mierzą dany produkt. Światło buduje naszą percepcję, wpływa na to, jak postrzegamy rzeczywistość i jak się w niej czujemy. Dowodem na to, są opinie klientów Top Secret, którzy po zmianie oświetlenia w przymierzalniach uznali je nie tylko za lepiej oświetlone, ale też większe, bardziej komfortowe i intymne – dodaje Tomasz Waszkiewicz, dyrektor sprzedaży CEE rynku detalicznego, Signify Poland.

Interaktywne oświetlenie wpłynęło pozytywnie także na wizerunek marki Top Secret. 9 na 10 odwiedzających sklep przyznało, że przymierzalnie z nowym oświetleniem są lepsze od przymierzalni
w innych sklepach, a 97% klientów zadeklarowało, że poleciłoby sklep Top Secret znajomym ze względu na nową przymierzalnię.

Analizy rynkowe coraz częściej podkreślają, jak istotna jest inwestycja w poprawę doświadczeń klientów i zadbanie o te wszystkie elementy wyposażenia czy obsługi, które tworzą nastrój sprzyjający zakupom. Według danych First Shopper Retailing aż 80% klientów uważa, że doświadczenie z procesu zakupowego jest równie ważne, co sam produkt.

* Informacje o badaniu:

Badanie pozwalające określić wpływ interaktywnego oświetlenia Perfect Scene Fitting Room marki Philips na opinię klientów w sklepie Top Secret zostało podzielone na dwa etapy:

  • pre-test, w ramach którego przeprowadzono wywiady dotyczące oceny przymierzalni przed zmianą oświetlenia
  • oraz post-test, w ramach którego respondenci oceniali przymierzalnię po zmianie oświetlenia.

Łącznie wzięło w nim udział ponad 300 klientek Top Secret w wieku 18-56, które skorzystały z przymierzalni w sklepie stacjonarnym w centrum handlowym Posnania w Poznaniu. Dodatkowo analizie poddano także wyniki sprzedażowe przed i po instalacji, weryfikując wpływ oświetlenia na sprzedaż asortymentu uzyskaną w sklepie.

follow us in feedly
REKLAMA

Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

Zapisz się
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz:  
Twój pseudonim: Zaloguj
Twój komentarz:
dodaj komentarz
REKLAMA
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl