Podłaczenie silnika jednofazowego z kondensatorami - Elektroenergetycy
Mouser Electronics Poland   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Amper.pl sp. z o.o.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna GRUPY Elektroenergetycy Podłaczenie silnika jednofazowego z kondensatorami
REKLAMA
REKLAMA

Podłaczenie silnika jednofazowego z kondensatorami

Brak awataru
Mateusz Gumiński

Witam, jestem zielony i szukam pomocy w podłączeniu silnika jednofazowego a nie chce czegoś zepsuć...


 

Dobrze mysle zeby przewody podłaczyc do Z2W2 i do U2?

Brak awataru
lo
Mateusz Gumiński
 
(...)

Dobrze mysle zeby przewody podłaczyc do Z2W2 i do U2?

 

Od czego przewody?

cytuj pomógł zgłoś nadużycie
Brak awataru
Mateusz Gumiński

Napięcie i mase. Chce podłaczyc silnik do sieci:)

Posiedziałem troche nad symbolami, schematami i albo ja zle mysle albo ten silnik ma zle popodłaczane przewody od kondestarorów ale silnik jest nowka wiec moze tak ma byc?

cytuj pomógł zgłoś nadużycie
Brak awataru
lo

Mi wygląda że masz podłączony silnik tak jak w pierwszym schemacie. Podajesz napięcie na U1-V1. Masę to masz w elektronice, ewentualnie czarną masę która czyta GW i ogląda TVN :) Swoją drogą jak jesteś zielony to lepiej się tego nie tykaj...

Brak awataru
Mateusz Gumiński

Faktycznie podłączony jest dobrze, na początku myslałem ze niebieski przewód powinien byc podłaczony do v1 a nie u2 ale przeciez to bez różnicy. No i mam rozumieć że napięcie z sieci do v1 a uziemienie do u1. Wole spytac i miec pewność:)

cytuj pomógł zgłoś nadużycie
Brak awataru
lo

Uziemienie dajesz na obudowę!

cytuj pomógł zgłoś nadużycie
Brak awataru
Mateusz Gumiński

Chyba pomylilem pojecia. Napiecie do V1 przewód neutralny do U1 a przewód ochronny (zółto zielony) do obudowy czyli uziemienie prawda?

Ostatnio edytowane 19.01.2014 przez Mateusz Gumiński. Powód: .
cytuj pomógł zgłoś nadużycie
Brak awataru
lo

Tak.