Praca - Kierownik Działu Wsparcia Użytkowników w Centrum Informatycznym
Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Mouser Electronics Poland   PCBWay  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna PRACA Informatyka Oferta Nr 2441035
Wyszukaj ofertę pracy
Słowo
Branża
...
Region
szukaj
Oferta z dnia: 24 czerwiec 2025
poleć znajomemu
Uniwersytet Medyczny w Lublinie
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Kierownik Działu Wsparcia Użytkowników w Centrum Informatycznym
miejsce pracy: Lublin/lubelskie
Zakres obowiązków:

Poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik Działu Wsparcia Użytkowników (Koordynatora Działu Helpdesk IT), która będzie odpowiedzialna za zarządzanie pracą zespołu pracowników w ramach Działu Helpdesk IT oraz rozwój i nadzór nad usługami IT na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie. 



Główne zadania na stanowisku:


  • Koordynacja pracy zespołu oraz bieżące zarządzanie procesami działu

  • Monitorowanie realizacji zadań oraz ocena efektywności zespołu

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju usług IT w oparciu o potrzeby Uczelni

  • Udział w projektach oraz wsparcie użytkowników końcowych

  • Wykorzystywanie i rozwijanie istniejącego oprogramowania IT


Zakres obowiązków technicznych:


  • Instalacja i aktualizacja oprogramowania komputerowego

  • Zarządzanie, utrzymanie i administracja komputerami użytkowników oraz urządzeniami peryferyjnymi

  • Zarządzanie oprogramowaniem antywirusowym i biurowym

  • Koordynacja instalacji, konfiguracji i obsługi urządzeń multimedialnych (rzutniki, ekrany, monitory)

  • Wsparcie techniczne użytkowników końcowych

  • Nadzór nad systemami alarmowymi i monitoringiem

  • Utrzymanie i obsługa sprzętu drukującego

  • Reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników oraz uczelni

  • Raportowanie statusu zadań

  • Śledzenie nowości technologicznych oraz ich implementacja w środowisku uczelni

Wymagania:
Wymagania:


  • Wykształcenie wyższe IT

  • Min. 4-letnie doświadczenie pracy w obszarze wsparcia użytkowników

  • Min. roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem IT i projektami

  • Umiejętność organizacji pracy zespołu i delegowania zadań 

  • Znajomość środowiska wsparcia technicznego (Helpdesk)

  • Znajomość Active Directory na poziomie podstawowym

  • Znajomość konfiguracji i działania usług DHCP, FTP, DNS

  • Dobra znajomość rozwiązań chmurowych

  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość Microsoft Office 365, w szczególności: Word, Excel, OneDrive, Teams, OneNote, SharePoint

Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Oferujemy:


  • Stabilne zatrudnienie w prestiżowej instytucji

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet socjalny i benefity pracownicze

  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w zarządzaniu nowoczesną infrastrukturą IT

  • Praca w doświadczonym i zgranym zespole 

  • Możliwość samodzielnej organizacji pracy oraz elastyczność w realizacji zadań


Wymagane dokumenty:


  • CV i list motywacyjny

  • kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór formularza),

  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór oświadczenia)




Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/kierownik-dzialu-wsparcia-uzytkownikow-w-centrum-informatycznym_9979018.html?utm_content=kierownik-ds-informatyki_informatyka-programowanie_lublin_6867484
REKLAMA
Branża
REKLAMA
Region
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl