Wyszukaj ofertę pracy
Oferta z dnia: 07 wrzesień 2024
Accent Microcomputers
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT
miejsce pracy: Gdynia/pomorskie
Zakres obowiązków:
Podstawowe wymaganie wobec kandydata to:
- Wykształcenie techniczne (informatyka lub pokrewne)
- Wiedza techniczno-informatyczna (Systemy Windows/Windows Server , popularne aplikacje biurowe, O365, AD oraz problematyka sieciowa)
- Umiejętność identyfikacji oraz rozwiązywania problemów
- Samodzielność
- Komunikatywność
- Odpowiedzialne podejście do pracy
- Otwartość na rozwój
- Prawo jazdy kat.B.
- Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie rozumienia dokumentacji technicznej
- Kultura osobista
Wymagania:
Główne zadania na stanowisku to:
- Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów
- Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej)
- Przygotowanie nowych stanowisk (sprzęt komputerowy , oprogramowanie biurowe)
- Zarządzeni dostępami i nadawanie uprawnień
- Udział w realizacji nowych projektów IT
- Współpraca z administratorami systemów
- Współpraca ze specjalistycznymi zespołami wsparcia.
Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/pracownik-dzialu-it-helpdesk-specjalista-ds-wsparcia-it_9249455.html?utm_content=pracownik-help-desk_informatyka-administracja_gdynia_6214487
Co oferujemy:
- Ciekawą pracę z najnowszymi technologiami IT
- Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia, adekwatne do posiadanych kompetencji
- Możliwości rozwoju zawodowego i szkoleń
- Praca w kameralnym i przyjaznym zespole
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/pracownik-dzialu-it-helpdesk-specjalista-ds-wsparcia-it_9249455.html?utm_content=pracownik-help-desk_informatyka-administracja_gdynia_6214487